Zanna van der Aa

In de projecten die ik doe staat “meebewegen, maar niet meewaaien” centraal. Dat wil zeggen dat ik het doel voor ogen hou, maar dat de manier waarop we dit doel gaan bereiken flexibel is. Er is namelijk niet één vaststaande route. Iedere organisatie is anders in beweging te krijgen. De inzet van mijn creativiteit en sensitiviteit is daarin onmisbaar. Maar natuurlijk ook mijn enorme kennis van het vak.

Sinds 1999 ben ik werkzaam in het klantgerichtheid vakgebied, heb ik projecten gedaan bij allerlei organisaties in verschillende branches. Klanttevredenheid, klantbeleving, contactreductie, kanaalsturing, digitalisering. Eigenlijk alle facetten die het verbeteren van de dienstverlening aan de klant raken. Met meetbaar resultaat. Parallel aan mijn werk als organisatie adviseur heb ik tussen 2006 en 2012 een promotie onderzoek aan de Radboud Universiteit gedaan over de rol van customer service in relatie marketing. Zo heb ik de brug kunnen slaan tussen onderzoek en relevantie voor de praktijk, wat samenkwam in mijn boek “Klantsignaalmanagement“.

Mijn kracht is het opzetten van nieuwe initiatieven en het overdragen van kennis en vaardigheden aan de mensen binnen de organisatie. Met mijn positiviteit en enthousiasme breng ik veel energie mee. Mijn missie is geslaagd als we een wezenlijke verandering hebben gerealiseerd. Een verandering die na de afronding van het traject niet alleen stand houdt, maar nog verder doorontwikkeld wordt.

Wil je meer weten over mijn achtergrond, de projecten die ik heb gedaan en hoe anderen dit hebben ervaren? Bekijk dan mijn LinkedIn profiel of neem contact op!

  • zanna@ksmfabriek.nl
  • +31 (0)6 235 11 779