Miranda Nijenhuis

Als horecatijger en dochter van een ondernemer is mij klanttevredenheid met de paplepel ingegoten: ik bekijk alles vanuit de bril van de klant. Met openheid en nieuwsgierigheid creëer ik een omgeving waar iedereen vanuit zijn eigen kracht kan werken. En een omgeving waar veranderen en verbeteren een continu proces is. Daarin ben ik een verbindende factor.

Crossfit en een gezonde levensstijl maken mij een krachtig en energiek persoon. Niet alleen in mijn trainingen ga ik door tot het eind, ook op de werkvloer vind ik altijd een manier om het gezamenlijke doel te bereiken. We zijn tot zoveel meer in staat dan we voor mogelijk houden. Ik heb ruime ervaring in de horeca en werk sinds 2008 in de wereld van klantcontact.

Mijn kennis ligt op gebied van klanttevredenheid, klantbeleving, digitalisering en innovatie. Daarnaast heb ik een passie voor leiderschap, Lean en communicatie. Een opdracht is voor mij geslaagd als de verandering die tot stand is gebracht dagelijkse praktijk wordt en nieuwe energie geeft. Aan de mensen die er werken én de mensen die er klant zijn.

Wil je meer weten over mijn achtergrond, de projecten die ik heb gedaan en hoe anderen dit hebben ervaren? Bekijk dan mijn LinkedIn profiel of neem contact op!

  • miranda@ksmfabriek.nl
  • +31 (0)6 460 758 75