Klantgerichtheid is cruciaal

Zanna van Dun (30) geeft haar competenties en kernwaarden – en eigenlijk haar gehele professionele leven – al weg op haar site zanna.nl. Een jonge vrouw met een bliksemcarrière, snel doorgegroeid binnen Capgemini, die bovendien volgend jaar gaat promoveren. En in november komt haar boek De verbindende kracht van klachtenmanagement uit. Ze is ervan overtuigd dat het actief bij de organisatie betrekken van mensen – medewerkers én klanten – bedrijven geld kan opleveren. Dat ze ooit timmervrouw wilde worden, kan ze zich nu niet meer voorstellen. Geen timmervrouw, maar wat dan wel? Na mijn studie bedrijfskundige informatica kwam ik terecht bij Pink Roccade. Daar kreeg ik te maken met crm. Die tak van sport maakte me enthousiast. Pink Roccade stemde in met een universitaire vervolgstudie bedrijfswetenschappen, waarin marketing meer centraal stond. Ik kon werk en studie combineren. Daarna koos ik voor een baan waarbij ik alleen met de businesskant van crm te maken kreeg.

Download hier het hele interview van Marketing Tribune uit oktober 2008. 

 

google+

linkedin

Zoeken in blog